فن باز
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شب چله یا شب یلدا یک جشن باستانی است که هر سال با آداب و رسوم نسبتاً ثابت برگزار می‌شود. متن‌های تبریک شب یلدا برای ارسال به افراد مختلف از جمله اعضای خانواده، دوستان و اشنایان قابل استفاده است و همچنین برای دعوت‌نامه‌هایی که در شب یلدا برای فامیل تهیه می‌شود. در تهیه این متن‌ها سعی شد به انواع سلیقه‌ها و انواع مخاطبین پیام توجه شود.

تبریک شب یلدا99
زیباترین متن‌های تبریک شب یلدا99

***تبریک شب یلدا99***

یلدا می‌آید تا خوبی‌ها را به یاد ما بیاورد وگرنه یک دقیقه که به جایی نمی‌خورد. یلدا رسم نیاکانمان یعنی آیین دور هم جمع شدن و نزدیکی دل‌ها را به ما می‌آموزد. عزیزترینم! یلدا را از صمیم قلب به تو تبریک می‌گویم.

***تبریک شب یلدا99***

پاییز را قدم قدم پیمودیم تا به یلدا برسیم. به طولانی‌ترین شب سال تا آن را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. خوشحالم که تندرست به شب یلدا رسیدی. عمرت چون شب یلدا طولانی باد. یلدایت مبارک.

***تبریک شب یلدا99***

هندوانه‌ها را قاچ می‌زنی و انارها را دانه دانه در کاسه می‌ریزی، در همان وقت من برایت عمری به بلندای یلدا، هندوانه‌ای به شیرینی نگاهت و اناری به زیبایی لبخندت را آرزو می‌کنم. یلدای خوبی داشته باشی.

***تبریک شب یلدا99***

فردا شروع فصل سرمای زمستان است و یلدا استقبال گرم است از این همه سرما تا بگوییم دل‌های ما حتی در سردترین روزها از مهر و محبت گرم است. الهی در آستانه زمستان دلگرم و خوش باشی. یلدا مبارک.

***تبریک شب یلدا99***

شب یلدا را تبریک می‌گویم و برای تبریک یلدا یادآوری فلسفه یلدا کافی است. یلدا چیزهای زیادی یادمان می‌آورد. یک دقیقه بلندتر بودنش، یک دقیقه بیشتر برای با هم بودن به ما می‌دهد و جشن شب چله به یادمان می‌آورد که همین یک دقیقه‌های کوتاه چقدر ارزشمند هستند.

***تبریک شب یلدا99***

دوست دارم در این طولانی‌ترین شب سال فریاد بزنم قدر تو را نه یک دقیقه بیشتر از قبل، هزاران دقیقه بیشتر می‌دانم. یاد تو هزاران بار در جانم تکرار می‌شود. دوستت دارم و یلدا را به تو تبریک می‌گویم.

***تبریک شب یلدا99***

پاییز در حال جمع کردن بساطش است و ننه سرما بقچه‌اش را باز می‌کند. سرک نکش در بقچه‌اش! به دل من سرک بکش که نمی‌داند چگونه یلدا را با بهترین کلمات به تو تبریک بگوید. یلدایت مبارک.

***تبریک شب یلدا99***

دعا می‌کنم امشب اگر فال حافظ زدی، زیباترین شعرش پیش رویت گشوده شود، شعری که محبت را به و دوست داشتن را یادت بیاورد. شعری که به زیبایی تو باشد. یلدایت زیبا باد.

***تبریک شب یلدا99***

شب یلدا یعنی خزان غم‌انگیز دنیا گذشت، پس تنها نمان، با عزیزانت همراه باش و پا به پای ایشان شادی کن. عزیزترینم! برایت شادترین یلدا را طلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

https://jamejamonline.ir/fa/news/1295344/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7-99

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۳۶:۵۷ ] [ محمد جهانی ]
[ ]
.: Weblog Themes By nasrblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب